„ტაბულას“ სანქცია დაეკისრა

საქართველო, თბილისი - 17:39 | 21.09.2015
ნანახია: 2200

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ სარეკლამო დროის ლიმიტების დარღვევის გამო ააიპ „სამოქალაქო განათლების ფონდი“ (ბრენდული სახელწოდება „ტაბულა“) წერილობით გააფრთხილა.

 

„მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონის 64-ე მუხლის მე-2 პუნქტი თანახმად, „მაუწყებლის არხზე, გარდა სპეციალიზებული სარეკლამო ან/და ტელეშოპინგის არხისა, კომერციული რეკლამა ან/და ტელეშოპინგი (Teleshoping Spot) სარეკლამო წყვეტებში ისე უნდა განთავსდეს, რომ მისი მოცულობა სამაუწყებლო საათში არ აღმატებოდეს 20%-ს“. კომისიის აპარატის მაუწყებლობის რეგულირების დეპარტამენტმა ტელეკომპანია „ტაბულას„ მონიტორინგი 2015 წლის 21 ივნისიდან 3 ივლისიის ინტერვალში განახორციელა. მონიტორინგის შედეგად ირკვევა, რომ მაუწყებელს კანონით განსაზღვრული ერთ სამაუწყებლო საათში კომერციული რეკლამის დროის ლიმიტი (12 წუთი) ხშირ შემთხვევაში დარღვეული აქვს, რის გამოც წერილობით გაფრთხილდა.


სამართალი



არქივი

მოგვძებნე Facebook-ზე